Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Άντρα μέχρι τα 30

Αν η μόνη απόδειξη που έχεις για το αν είσαι άντρας είναι αυτή ανάμεσα από τα πόδια σου είσαι γελασμένος οικτρά. Ο ανδρισμός δεν είναι μόνο πούτσος και αρχίδια. Ο ανδρισμός δεν είναι μόνο γαμήσια. Ο ανδρισμός δεν είναι μόνο μεγάλη πούτσα και τροφαντά αρχίδια. Όχι, δεν θα σας κάνω σεμινάρια ανδρισμού. Καθένας μπορεί να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα για το πόσο άντρας είναι. Τι είμαι εγώ για να τον διαψεύσω. Εγώ είμαι Εnas half Man ! 

Αλλά ρε πούστη μου αν έχεις φτάσει 30 χρονόνε και δεν έχεις κάνει τουλάχιστον το 80% των παρακάτω είσαι ο επόμενος best friend του Αντώνη Τρέμου.


1) Να έχεις φύγει μακρυά από τους γονείς σου. Και για να το κάνω πιο λιανά. Να μην μένεις με τον μπαμπά και την μαμά σου. Αναφέρω αυτό ως πρώτο πρώτο γιατί κάποια μουνόπανα θα βρουν την ευκαιρία να με χλευάσουν καθώς και εγώ μέχρι τα τριάντα και κάτι μου έκοβε τις μαλακίες στην μέση η μαμά μου. Αλλά όχι πια. Δεν έχω πολύ καιρό που μένω μόνος. Βασικά δεν μένω ακόμα μόνος. Αλλά soon... Είναι το μόνο πράγμα που με βασάνιζε όλα αυτά τα χρόνια. Δυστυχώς το κατάφερα πολύ αργά και μέσω κρίσης και θα μου γίνει η σούφρα ΝΑ ! Αλλά δεν βαριέσαι. 
Για εσάς τους άλλους τώρα, το μπλογκ δεν θα ασχολείται με τα χαϊρια μου. Τουλάχιστον ρε μαλάκες να έχετε φύγει για ένα διάστημα και ας επιστρέψατε μετά σαν βιασμένα αδέσποτα. Θα σας κάνει καλό. Καλά αν κάποιοι από εσάς δεν έχετε πάει ούτε φαντάροι τότε πάτε στο δυο. Υπάρχουν ακόμα πιθανότητες για το 80%



2) Να έχεις πάει φαντάρος. Δεν εννοείται ρε φλώροι. Ποιες σπουδές και μαλακίες ; Είσαι χαραμοφάης πάρτο χαμπάρι. Ή είσαι χέστης. Σας το επιβεβαιώνω εγώ. Ο στρατός δεν είναι σαν τις φυλακές. Δεν έχει καμία απολύτως σχέση. Ο στρατός είναι εμπειρία γαμώ την Πα......ια ! Ξέρω κάτι λεβεντομαλάκες που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν λεφτά για να μην πάνε. Και κάτι άλλους που κοντεύουν να κλείσουν 15ετία στο εξωτερικό σε σπουδές. Και υπάρχουν γυναίκες που πλαγιάζουν μαζί τους. Και γυναίκες που τους παντρεύτηκαν κιόλας. Ντροπή ρε γαμώ !



3) Πρέπει να έχεις δουλέψει. Και όταν λέμε δουλειά εννοούμε ΔΟΥΛΕΙΑ. Κανονικό οκτάωρο σε ξένο εργοδότη και όχι στον γαμιά της μάνας σου ή τον γαμιά της γιαγιάς σου. Μην παρεξηγηθώ τον πατέρα σου και τον παππού σου εννοώ. Να αναλάβεις ευθύνες και αν αποτύχεις να έχεις τα αρχίδια για τις συνέπειες. Και όχι να ακούς " Άσε το παιδί ήσυχο, δεν έφταιγε....θα μάθει μην του βρίζεις την Παναγία". Επίσης να αισθανθείς με πόσο κόπο βγαίνει το χρήμα. Επίσης πόση αδικία υπάρχει εκεί έξω και όχι αλήθεια όπως έλεγε το σλόγκαν στα X-Files. Και όχι γαμώ τον αντίχριστο δουλεία δεν είναι αυτά τα PR και μπάρμαν και σερβιτόροι του πούτσου. Αυτό είναι ενόχληση



4) Να έχεις γαμήσει. Έστω μια σαπιόλα. Έστω μια ξαδέρφη σου. Έστω μια γριά στο ΙΚΑ. Να τον έχεις βουτήξει μέσα σε ένα μουνί ανθρώπινης οντότητας. Οι κούκλες οι πλαστικές, το καλοριφέρ, το μαξιλάρι, ο τοίχος, η πρίζα και οτιδήποτε άψυχο δεν μετράει. Επίσης δεν μετράνε και τα ζωντανά. Κότες, σκυλιά, γαϊδούρια, φίδια, μονόκεροι κτλ.



5) Να έχεις μάθει να οδηγάς. Δεν λέω να έχεις αυτοκίνητο. Είναι γαμήσι η αγορά του ακόμα και με δόσεις. Αλλά να οδηγάς πρέπει να ξέρεις. Είμαι σίγουρος πως θα έχεις τουλάχιστον 250 φίλους που ξέρουν να οδηγούν και από αυτούς οι 100 να έχουν την διάθεση να σου μάθουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τα βασικά. Πρακτική μπορείς να κάνεις στα αμάξια των 10. 



6) Να έχεις πιει από όλα. Και μπύρες και ουίσκια και βότκες και τεκίλες και ότι σκατά άλλο. Να έχεις μια σφαιρική άποψη του τι σου αρέσει και τι όχι. Είναι πολύ αδελφίστικο να σου λέει ο άλλος να σου βάλω μια σαμπούκα και να του λες " Αααααα σαμπούκα ε ; Δεν έχω πιει ΠΟΤΕ είναι ωραία;"
Στα 30+ πρέπει να ξέρεις τι πίνεις γιατί και τι γεύση έχει το καθένα. 



7) Να έχεις καπνίσει ρε κεφτέ. Ένα τσιγαράκι ένα πούρο ένα χασισόδεντρο κάτι. Έτσι για τον χαβαλέ. Έτσι για την μαγκιά. Και δεν ανέχομαι τις κουράδες του τύπου ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΑΥΤΟ ! Ααααα γαμήσου ρε ! Λογικό να μην τον έχεις βάλει γιατί δεν χώραγε δίπλα στην πούτσα του Χορταρέα και του Ασλάνη που ήταν στο στόμα σου. 



8) Να έχεις μεθύσει. Όχι μόνο μια φορά. Πολλές φορές. Μια στο μεθύσι είναι καμία. Τουλάχιστον 10 για να μην πω 20 φορές. Επίσης να έχεις ξεράσει τα σωθικά σου. Το που δεν παίζει ρόλο. Ορισμένοι είναι πολύ αρχιδάτοι να το παραδεχτούν και όταν πάνε σπίτι τους έχουν χύσει στον αποχετευτικό αγωγό την σπλήνα και το συκώτι τους. 



9) Να έχεις φάει χυλόπιτα : ΠΟΛΛΕΣ
    Να έχεις ρίξει χυλόπιτα : ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΦΟΡΑ
Το να τρως χυλόπιτα ορισμένοι άντρες το αντιλαμβάνονται ως μέγιστο κακό για τον εγωισμό τους. Νομίζουν πως τρώγοντας την ξευτιλίζεσαι κιόλας. Παίζει ρόλο και ο τρόπος βέβαια που την τρως.
Π.Χ. Αν πας ντυμένος σαν Ταρζάν και ρωτήσεις την γκόμενα αν θέλει να γίνει η Τζέιν σου και σου απαντήσει άντε γαμήσου ρε μαλάκα τότε μπράβο στην γκόμενα. Είσαι μαλάκας εκεί με περικε....με φύλλο συκιάς. Θα έχεις μια ιστορία να λες στους φίλους σου βέβαια όχι όμως για την χυλόπιτα αλλά για την μαλακία που σε δέρνει ώρες ώρες. Τώρα για να ρίξεις χυλόπιτα δεν παίζει θα σου δοθεί η ευκαιρία κάποια στιγμή ακόμα και αν είσαι πιο άσχημος και από τον Danny Trejo. Πουλάμε τύπο και προσωπικότητα εμείς τα αρσενικά.



10) Να έχεις βρίσει μια Χριστοπαναγία. Όσο παιδί της εκκλησίας και να είσαι κάποιος γαμημένος λόγος θα εμφανιστεί αναπάντεχα και θα σε κάνει να βγεις εκτός ορίων. Μετράνε και οι Άγιοι και οι Απόστολοι επίσης.


11) Να έχεις τζογάρει. Είτε καζίνο, είτε στοίχημα, είτε τζόκερ είτε κίνο είτε λαχείο είτε προπό κτλ. Τι πιο ωραία φαντασίωση του να δίνεις λίγα χρήματα κάπου για να πάρεις πολλά περισσότερα. Ακόμα και όταν οι πιθανότητες είναι εντελώς εις βάρος σου.  Αν σου κάτσει όμως ;;;



12) Να έχεις πάει στριπτιτζάδικο-κωλομπαρο. Με παρέα. Μόνος σου είναι κάπως. Εκτός και αν το έχεις στο αίμα σου. Αλλά με παρέα είναι πιο ωραία εμπειρία και από triple penetration στο μουνί της ηθοποιού Sasha Grey. Βέβαια συναντάμε και εκεί τους σάχλες που σιχαίνονται τα κορίτσια και τα καθίσματα των μαγαζιών αυτών. Έχει χύσει ο άλλος εκεί στον καναπέ που κάθομαι και η ανάσα της κοπελιάς μυρίζει ψωλή. Λες και του είπαμε να γλείψει τον καναπέ και να κάνει εξαγωγή γομφίου στην Μολδαβέζα.



13) Να έχεις περάσει μια μεγάλη καψούρα που να σε έχει ρίξει στα πατώματα. Το πως που γιατί κτλ δεν έχει σημασία. Αρκεί να το θυμούνται οι φίλοι σου και να σου λένε "Ρε μαλάκα τι καψούρα είχες φάει τότε με την τάδε "



Και κάποια μαζεμένα χωρίς ιδιαίτερο σχολιασμό.

14) Να έχεις ξενυχτήσει με PLAYSTATION ή κάτι ανάλογο

15) Να έχεις γίνει ρεζίλι μέσα σε ένα μαγαζί με πολύ κόσμο.

16) Να έχεις γίνει για κάποια περίσταση τόσο μαλάκας άντρας που να ντρέπεσαι να το αναφέρεις.

17) Να έχεις κατουρήσει και χέσει στην φύση.

18) Να έχεις πάρει το φταίξιμο για κάτι και ας μην έφταιγες

19) Να έχεις δει κάποιες ταινίες (Π.χ. Κυνηγος, Ράμπο, Ρόκι, Εξολοθρευτής κτλ)

20) Να γούσταρες κάποια γκόμενα φίλου σου.


21) Να έχεις τσακωθεί σοβαρά με έναν κολλητό σου.

22) Να έχεις φάει ξύλο από κάποιον

23) Να έχεις μουνοδουλιάσει αρκετές φορές

24) Να έχεις κάνει καφρίλες μπροστά σε γκόμενες όπως κλάσιμο, ρέψιμο, χάιδεμα της πούτσας σου, βγάλσιμο κακαδιού από μύτη, κλανιά και αναπτήρα στον κώλο για φλογοβόλο, τρέξιμο σάλιου από στόμα...ή κάτι τέτοιο



25) Χασισάκι...μπάφος, μια φορά.....και τα καλύτερα παιδιά


26) Να σε έχουν πιάσει να μαλακίζεσαι.

27) Να έχεις δει τουλάχιστον τα μισά από όλα τα categories από τις τσόντες και να ξέρεις φυσικά να κάνεις διάλογο για τσόντες. Δηλαδή αν σου λένε milf στα τριάντα σου και δεν ξέρεις τι είναι γαμώ την ουρήθρα σου ρε μαλάκα

28) Να έχεις βρίσει μια γυναίκα στα μούτρα με κάθε γλυκό χαρακτηρισμό όπως καργιόλα, γαμιόλα, γαμημένη, πουτάνα, ξεκωλιάρα, ξεφτιλισμένη, πόρνη, αγάμητη, συφιλιάρα, πατσαβούρα, μουνί, σκρόφα, τσούλα, τσόντα, σάπια, κακογαμημένη, χιλογαμημένη...


29) Επίσης να έχεις κάνει και ερωτική εξομολόγηση σε μια γυναίκα στα μούτρα με ηλίθιες κλισέ και εμετικές φράσεις όπως κάθε φορά που κοιτάω τα αστέρια βλέπω το πρόσωπο σου να καθρεφτίζεται πάνω τους, ή είσαι η μοναδική που.... ή είσαι το άλλο μου μισό ή είσαι το τελειότερο που μου έχει συμβεί ή είσαι το Α και το Ω μου ή λιώνω στο άγγιγμα σου. Τώρα αν τις εννοείς κιόλας ΜΑΓΚΙΑ ΣΟΥ.

30) Να έχεις διαβάσει Peris-taseis



       

15 σχόλια:

  1. βασικά να σου ευχηθώ για το καινούριο ιστολόγιο και να μη γαμιέσαι, αλλά να γράφεις πιο συχνά.
    Θα τον ξαναβρείς το δρόμο σου.
    Τώρα τι παίζει; Πιστεύω πως ο μέσος άντρας-κάτοικος Γης και όχι ούφο από το άλφα του Ρινόκερω τα έχει περάσει όλ' αυτά που λες. Εγώ όμως που δεν είμαι ούφο αλλά δεν έχω γίνει ποτέ ρεζίλι σε μαγαζί και δεν ξέρω για τι πράγμα μιλάς κιόλας. Εκτός αν πιάνεται ρεζίλι το να φύγεις από μαγαζί έχοντας φορτώσει γκόμενα-δεινόσαυρο γιατί έτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές αγαπητέ Χωστήρα.
      Η γκόμενα δεινόσαυρος δεν είναι ρεζίλι. Ρεζίλι είναι να είσαι λιώμα και να χορεύεις σαν ηλίθιος, να ξερνάς πάνω σου, να φας απίστευτη σαβούρα, να σου χύσουν έναν δίσκο με ποτά-καφέδες στο κεφάλι. Αυτά εννοώ .

      Διαγραφή
  2. δλδ εσυ που εισαι half man 4 real εισαι καλυμενος με το 40%.εγω αυτο καταλαβα,αλλα ειμαι και αρχιδι (ως γνωστο.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μπορούσα αλλά είμαι καλυμμένος 80% μην σου πω 90% μην σου πω 100% !!!

      Διαγραφή
  3. Έχω μετρήσει ένα...δύο...τρία...τέσσερα...Καλά άσ'το γάματο. Πάω για Σεπτέμβρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είσαι μικρούλης μωλέ ακόμα. Έχεις καιρό να τα κάνεις όλα. Και πιστεύω θα τα κάνεις

      Διαγραφή
  4. Καταρχάς καλή αρχή. Συμφωνώ με χωστήρα ότι όλοι τα έχουν κάνει αυτά, και εγώ τα έχω κάνει όλα αν και διαφωνώ με κάποια από αυτά. Θα μπορούσα όμως και να συμπληρώσω στο "να έχεις πιει απ' όλα" να εννοούσες και ναρκωτικά (όχι να είσαι πρεζάκιας, να έχεις δοκιμάσει) και στο να "έχεις γίνει ρεζίλι σε μαγαζί" τόσο που να σε έχουν πετάξει έξω. Επίσης θα μπορούσε να υπάρχει στη λίστα (μιας που μιλάμε για αντριλίκι) το να έχεις υψώσει ανάστημα (εώς να παίξεις ξύλο, άσχετο αν τις έφαγες) για αδικία εις βάρος σου ή για αδικία εις βάρος κάποιου άλλου τουλάχιστον μία φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ αγαπητέ !
    Δεκτές οι προσθήκες σου. Έπρεπε ορισμένα να τα αναπτύξω λίγο περισσότερο και να αναφέρω και αυτά που λες. Στο μόνο που διαφωνώ είναι στα ναρκωτικά. Εντάξη χασισάκι όλοι έχουμε κάνει μια φορά τουλάχιστον. Όλα τα υπόλοιπα ναρκωτικα εγώ προσωπικά δεν τα θεωρώ απαραίτητα. Άλλοι τα έχουν δοκιμάσει και κατάφεραν και δεν κόλλησαν οπότε πιο respect αντρίλα. Και η κόκα καλή μάλλον θα είναι αλλά δεν παίζουν φράγκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μιας και βαριέμαι ας τα πάρω με τη σειρά:
    1) Done. Εκτός από σπουδές, με το που τελείωσα το φανταρικό, μετά από ένα 6μηνο τον πούλο. Και από τους φίλους μου είμαι μόνο εγώ και 2 άλλοι (οι οποίοι έχουν δικό τους σπίτι απλά μακριά από τους γονείς τους)
    2) Done. Οκ, όσο σκατά και να έχεις περάσει (αν έχεις περάσει σκατά) στο τέλος σου μένουν μόνο τα καλά και οι καφρίλες, 9 μήνες είναι μωρέ, δεν είναι και 2 χρόνια.
    3) Done. Αρκετές δουλειές και αρκετά βρισίδια. Και τώρα που ρίχνω κάτι ωραία 12ωρα εκεί να δεις!
    4) Όχι μόνο μία ρε μαλάκα. Δεν ξέρεις τι παίζει με τις γυναίκες τότε στο σεχ. Δεν έχεις ιδέα. Κάνεις ότι κάνεις με τη δικιά σου αλλά αν δεν έχεις εμπειρία χάνεις ΠΑΡΑ πολλά. Α, ούτε οι πόρνες μετράνε γιατί αυτές πληρώνονται (οκ και άλλες μπορεί να πάνε μαζί σου μόνο για τα λεφτά αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).
    5) Done.
    6) DONE :)
    7) Done. Και να δω αν θα θελήσω ποτέ να το κόψω
    8) Πολύ done και πρέπει να ηρεμήσω κάποια στιγμή τώρα που μεγαλώνω σιγά σιγά.
    9) Done and done. Ειδικά για το πόσες έχω φάει, άστο.
    10) Done και συνεχίζουμε ακάθεκτοι...
    11) Done. Και τώρα ακόμα κανα ποκεράκι ή κανα στοίχημα (έχω τρελαθεί στον κουβά).
    12) Done and done. Αλλά τα στριπτιτζάδικα (υπάρχει διαφορά από τα κωλόμπαρα για όσους δεν ξέρουν τα έκοψα σχετικά νωρίς γιατί οκ, καυλώνεις τσάμπα ρε πούστη μου).
    13) Done γαμώ το κεφάλι μου!
    14) Done με παιχνίδια στο πισί όμως.
    15) Done, ειδικά αν συνδυάζεται με το 6 και το 8.
    16) Done.
    17) Done and done. Το πρώτο ακόμα, το δεύτερο όταν ήμουν φαντάρος και όταν είχα πάει για κάμπινγκ.
    18) Done.
    19) Done.
    20) Done, αλλά προσπαθώ όπως έρχεται να φεύγει και ευτυχώς φεύγει.
    21) Done.
    22) Done.
    23) Done δυστυχώς.
    24) Done ειδικά στην τελευταία σχέση. Και εκτός σχέσης βέβαια.
    25) Done.
    26) NOT done. Κι όμως. Αν και το έχουν καταλάβει αρκετές φορές, στα πράσα δε με πιάσανε ποτέ, την έχω γλυτώσει. Θα αρχίσω να τον παίζω δημόσια για να ολοκληρώσω τη λίστα.
    27) Done.
    28) Done.
    29) Done και τις περισσότερες φορές κρατιόμουν να μη με πιάσουν τα γέλια.
    30) Done.

    Αυτό ήταν ένα σχόλιο για όλα τα άρθρα που δεν είχες γράψει τόσο καιρό.

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε φίλε ΑΠΙ τα γάμησες όλα ! Γιου γουελ νταν !

      Διαγραφή
    2. Το 26 είναι δέσμευση. Απαιτούμε να σε δούμε να την παίζεις δημοσίως.

      Διαγραφή
  7. Εγώ που μερικά τα έχω διπλά και τριπλά με τι να τα ανταλλάξω;Βρες μεγαλυτερο backround γιατι ειναι λιγο ομορφότερο απο το celebretoulini...σκέψου πόσο χαμηλά εχει πέσει..οχι πολύ, ενα σκαλοπάτι,άλλα για το ύψος σου είναι αρκετό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι στην φάση της κατασκευής ακόμα. Πλέον δεν έχω ίντερνετ στο σπίτι.... Θα το φτιάξω και θα είναι τόσο γαμάτο όπως εγώ !

      Διαγραφή
  8. μεγεια το καινουργιο βλογ,μονο να γραφεις πιο συχνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τον τελευταιο καιρο μου αρεσει να διαβαζω παρατημενα μπλογκς. Αραγε οι μπλογκερς των παρατημενων πως να νιωθουν οταν βρισκουν σχολιο σε ποστ πενταετιας τυπου;
    Ρε συ πες κατι; υπαρχουν αντρες 30+ που δεν εχουν γαμησει; δεν ειναι δυνατον αυτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή